نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

e26 3736272784d188420cc1 دانلود کتاب سینوهه،پزشک مخصوص فرعون   میکا والتاری  ذبیح الله منصوری

سینوهه نام داستانی به قلم میکا والتاری نویسنده فنلاندی است. این کتاب که مهمترین اثر نویسنده‌ است، بر اساس وقایع دوران فرعون آخناتون نوشته شده‌است. این کتاب توسط ذبیح الله منصوری به فارسی ترجمه و تألیف شده ‌است. فیلمی نیز بر اساس این کتاب در سال ۱۹۵۴ ساخته شده ‌است. اصل داستان سینوهه بسیار قدیمی تر از زمان فرعون آخناتون است اما نویسنده از منابع بسیار دقیق استفاده نموده و وقایع مربوط به زمان این فرعون را با داستان به جا مانده از سینوهه ترکیب نموده است.نسخه ی اصلی این کتاب که دستنوشته های شخص سینوهه میباشد و در حفاری های اطراف اهرام مصر کشف شده است مربوط به ۱۳۷۰سال قبل از میلاد مسیح (بیش از ۳۳۸۰ سال قبل) میباشد که در آن زمان از نوعی خط تصویری برای نگارش استفاده می شده است و بعد از قرنها توسط میکا والتاری به زبان فنلاندی و سبس به تمامی زبانها ترجمه گردیده است. این کتاب الکترونیکی را می توانید در ادامه دانلود کنید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

1f98adc6226e5d8a8584e39f5ab8c4ea دانلود کتاب تسلی بخشی های فلسفه   آلن دوباتن

این کتاب می کوشد،تا با استناد به آثار ۶ فیلسوف بزرگ،راه حل هایی برای مشکلات روزمره ی ما ارائه کند،با خواندن این کتاب،از سقراط یاد می گیریم،که عدم محبوبیت را نادیده انگاریم.سنکا به ما کمک می کند،تا بر احساس یاس و ناامیدی غلبه کنیم.اپیکور بی پولی ما را چاره می کند.مونتنی راهنمای مناسبی برای درمان ناکارآیی ماست.عشاق دلشکسته می توانند با خواندن آثار شوپنهاور تسلّی خاطر یابندو کسانیکه در زندگی با سختی های زیادی روبرو هستند،با نیچه همذات پنداری می کنند.این کتاب الکترونیکی را می توانید در ادامه دانلود کنید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

thumb konserve falsafe دانلود کتاب کنسرو فلسفه   آماده ئو مارتی نز  حسین اقدامی

قسمتی از کتاب : همه مطالب جهت دار خود را میخواندند و خوب هم هضم میکردند،ولی بدیشان این بود که غیر از این مطالب چیز دیگری نخوانده و نمی خواندند.و این به نظر من نمیتواند نتیجه جالبی داشته باشد.میتواند؟همین دیگر.به جای این که در نهایت به یک آگاهی منطقی برسند،به یک تعصب افراطی رسیده بودند…حساب میکردم با آنکه بیشتر از خیلی ها زنده بودم اما کمتر از خیلی ها زندگی کردم.چون کار من فقط گذارن عمر بوده است نه زندگی.در واقعا بیشتر با بعد زمانی طرف حساب بوده ام تا کیفیت زمان.من از یک طرف ادعا می کنم که طرز فعلی زندگی خودم را دوست ندارم و از بی معنا بودنش می نالم.ولی از طرف دیگر هم تنها کاری که می کنم این است که بی معنی تر اش کنم.چون نمیخواهم دردسر خودم را زیاد کنم تا بفهمم که اصلا ((معنی داشتن)) و ((معنی بخشیدن ))یعنی چه و چه جوری امکان پیدا میکند.احتمالش خیلی زیاد است که آنکه آغازگر است،بهره بردار نباشد.کسی هم نگفته مقدمه چین حتما باید خوشه چین هم باشد. این کتاب الکترونیکی را می توانید در ادامه دانلود کنید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

n00175078 b دانلود کتاب منطق اکتشاف علمی   کارل ریموند کوپر  سید حسین کمالی

کارل ریموند پوپر، به سال ۱۹۰۲ م در خانواده ‏ای پروتستان در حومه شهر وین متولد شد.در سال ۱۹۱۸ م مدرسه را رها کرد و با مطالعه آزاد به عنوان مستمع آزاد وارد دانشگاه وین شد، و به تحصیل ریاضیات و فیزیک و فلسفه پرداخت، در سال ۱۹۱۹ م ابتداء برای مدت کوتاهی به کمونیستها پیوست و سپس با رها کردن آن، به کارهای علمی رو آورد و با روانشناسی آدلر و روانکاوی فرویدو افکار اینشتین آشنا شد و در اواخر همین سال بود که تئوری ابطال‏پذیری را ارائه کرد.در سال ۱۹۲۳ م امتحانات دانشگاهی را با موفقیت گذراند و به عنوان دانشجوی رسمی دانشگاه وین پذیرفته شد.وی در این سال در کنار تحصیلات دانشگاهی به عنوان مددکار اجتماعی به بچه‏ های بی‏ سرپرست کمک می‏کرد. در ادامه می توانید توضیحات تکمیلی و اطلاعات دانلود این کتاب الکترونیکی را مشاهده کنید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

Power دانلود کتاب قدرت   برتراند راسل   نجف دریابندری

برتراند آرتور ویلیام راسل، سومین ارل راسل (به انگلیسی: Bertrand Arthur William Russell, 3rd Earl Russell)، (زادهٔ ۱۸ مه ۱۸۷۲ — درگذشتهٔ ۲ فوریه ۱۹۷۰)، فیلسوف، منطق‌دان، ریاضی‌دان، مورخ، جامعه شناس و فعّال صلح‌طلب بریتانیایی بود که در قرن بیستم می‌زیست. راسل یکی از پیشتازان فلاسفه در قرن بیستم محسوب می‌شود و «جنبش مخالفت با آرمان‌گرایی» را در اوایل قرن بیستم رهبری می‌کرد. از وی به همراه گوتلوب فرگه و لودویگ ویتگنشتاین، به عنوان بنیان‌گذاران فلسفهٔ تحلیلی یاد می‌گردد. برتراند راسل یک فعال ضدجنگ و مخالف امپریالیسم بود که به دلیل عقاید صلح‌طلبانه‌اش در طول جنگ جهانی اول، از دانشگاه اخراج شد و به زندان افتاد. او مخالف آدولف هیتلر، منتقد تمامیت‌خواهی استالین، معترض درگیری آمریکا در جنگ ویتنام و همچنین از حامیان خلع‌ سلاح هسته‌ای بود.وی در سال ۱۹۵۰، به پاس «آثار متعدد در حمایت از نوع‌دوستی و آزادی اندیشه»، برنده‌ی جایزه نوبل ادبیات گردید. این کتاب الکترونیکی را می توانید در ادامه دانلود کنید.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

1317804635834777 large دانلود کتاب فلسفه ی نقادی کانت   دکتر کریم مجتهدی

کتاب حاضر نگاهی است گذرا به مبانی فکری فلسفه ی کانت،فیلسوف برجسته ی آلمانی. این کتاب الکترونیکی را می توانید در ادامه دانلود کنید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

B545 دانلود کتاب فلسفه ی دین   دکتر احمد بهشتی

 فلسفه دین شاخه‌ای از فلسفه مشتمل بر همه مباحث فلسفی‌است که بن‌مایه آن‌ها پرسش‌هایی‌است که از دین سرچشمه می‌گیرد. فلسفه دین، ارزیابی مفاهیم و باورهای بنیادین سنت‌های دینی ویژهٔ جوامع مختلف است. موضوعات اصلی فلسفه دین، استدلال پیرامون طبیعت، وجود یا عدم وجود خدا، زبان دین، معجزه، دعا، مسئله شر، صفات خدا، پلورالیسم دینی، معرفت‌شناسی دینی و رابطه بین دین و دیگر نظام‌های ارزشی مانند اخلاق و علم تجربی است. فلسفه دین با فلسفه دینی متفاوت است؛ فلسفه دینی فکر فلسفی‌است که توسط دین هدایت می‌شود که نمونه‌هایی از آن را می‌توان در فلسفه مسیحی یا فلسفه اسلامی جست‌وجو کرد، اما فلسفه دین تبیین عقلانی ماهیت دین به خودی خود است، بنابراین برای مطالعهٔ فلسفه دین نیازی به باورمندی به ادیان وجود ندارد…در ادامه می توانید توضیحات تکمیلی و اطلاعات دانلود این کتاب الکترونیکی را مشاهده کنید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

41dPdewRmgL. SY344 BO1204203200  دانلود کتاب نی نوای الهی   پال توئیچل   مهیار جلالیانی

 با مطالعه این کتاب میتوانید به واقعیت وجود خویش در مقام روح پی برد راز قدرت تخیل یا همان قابلیت الهی که میتوان از ان در جهت متحول ساختن زندگی بهره گرفت در دستان شماست هفت قانون معنوی بینایی را فرا گیرید و با کمک آنها آینده خود را در هماهنگی با روح جهان شمول الهی و در جهت بالا ترین منافع متصوره برای همگان بیافرینید.اگر مایلید ارباب تقدیر خود گشته و به همکاری آگاهانه با خداوند نایل شوید روش کار را در این کتاب خواهید یافت مشروط بر اینکه به رهنمودهای روح الهی گوش بسپارید. این کتاب الکترونیکی را می توانید در ادامه دانلود کنید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

15 دانلود مجموعه عظیم آموزش زبان English Today

مجموعه ی آموزش زبان «انگیسی امروز» یا «English Today» یک مجموعه ی ویژه و بسیار کاربردی یادگیری زبان انگلیسی است و به نحوی طراحی شده که کاربران صحبت کردن و نوشتن به زبان انگلیسی را  از سطوح مقدماتی تا پیشرفته با تماشای صد ها فیلم آموزشی کوتاه که هوشمندانه برای آموزش زبان انگلیسی طراحی شده اند فرا بگیرند. این مجموعه آموزشی یک نگرش و روش کاملا نوین در عرصه ی آموزش زبان انگلیسی می باشد و تا کنون مورد استفاده صد ها هزار نفر از علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی در سراسر جهان قرار گرفته است. این مجموعه ی آموزشی تنها یک فرم پیشرفته تر از آموزش زبان انگلیسی در کلاس نیست بلکه یک مجموعه  کاملا جدید است که به جای درسهای تصویری معمولی، یک معلم دانشجو ها را از طریق روایت سری داستان ها در شرایط کمدی راهنمایی می کند. همچنین یک سری تمرینات تعاملی وجود دارد که از طریق آن شخص می تواند آنچه را که یاد گرفته تمرین نماید. مجموعه ی آموزش زبان «English Today» در ۲۶ DVD ارائه شده است و سایت ارم دانلود افتخار آن را دارد که تمام این ۲۶ DVD را به صورت دانلود رایگان در اختیار شما هوطنان عزیز قرار بدهد. در ادامه می توانید اطلاعات تکمیلی در مورد مجموعه آموزش زبان English Today را مشاهده کنید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

129 دانلود مجموعه آموزش ارتقای مهارت نوشتاری در انگلیسی Upgrade Your Writing

بخش آموزش زبان انگلیسی سایت ارم دانلود یکی از پر بازدید ترین بخش های سایت می باشد، به همین دلیل و با توجه به استقبال بسیار خوب شما هموطنان عزیز از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی، در این پست قصد داریم یک مجموعه دیگر آموزش زبان که به صورت تخصصی  در مورد ارتقای مهارت های نوشتاری (Writing) می باشد به شما معرفی کنیم. به جرات می توان مجموعه ی Upgrade Your Writing را یکی از برترین و مناسب ترین مجموعه های آموزش Writing در میان مجموعه های مشابه دانست که در قالب ۱۰ دی وی دی از سطوح پایه تا پیشرفته آموزش های تصویری و متنی خود را ارائه می دهد و سایت ارم دانلود افتخار آن را دارد که تمامی قسمت های این مجموعه ی با ارزش را برای شما هم میهنان عزیز برای دانلود رایگان آماده کند. در ادامه می توانید تصاویری از صحنه های مختلف این فیلم آموزشی، توضیحات تکمیلی همچنین اطلاعات دانلود را مشاهده کنید.



ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.