نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

 

1160 دانلود کتاب جهان در پوست گردو   پروفسور استیون هاوکینگ   محمدرضا محجوب

استیون هاوکینگ یکی از پر نفوذترین اندیشمندان زمان ماست . اندیشه ورزی های ماجراجویانه او و شیوه شوخ طبعانه ای که برای بازگویی اندیشه هایش به کار می گیرد ، نام او را پر آوازه ساخته است. کتاب تاریخچه زمان که درچندین میلیون نسخه به فروش رسیده ، چشم اندازی دلربا از فیزیک نظری برای خوانندگان در سراسر جهان فراهم آورد.اینک درکتابی تازه و پر از تصویر و نمودار ، هاوکینگ به مهمترین رویدادهایی که پس از کتاب تاریخچه زمان رخ داده است ، می پردازد.او مارا به پیشروترین بخش های فیزیک نظری می برد. جایی که واقعیت اغلب از تخیل شگفت آور است. و به زبانی ساده اصولی را که بر جهان می رانند بازگو می کند.پرفسور هاوکینگ ، همچون بسیاری از دانشمندان دیگر در جامعه علمی بین المللی ، در طلب جام جم دانش ، یعنی نظریه فریبای همه چیز که در دل کیهان نهانست می باشد…در ادامه می توانید توضیحات تکمیلی و اطلاعات دانلود این کتاب الکترونیکی را مشاهده کنید.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

gardane zarafeh دانلود کتاب گردن زرافه   فرانسیس هیچینگ   پوریا رضوی
دیر زمانیست که زیست شناسان و سنگواره شناسان می کوشند با تکیه کردن بر یافته های گوناگون و به یاری فرضها و شبیه سازی ها، انسانهای اولیه را بازسازی کنند و اجداد انسان را به نمایش بگذارند. اما هنوز هم حاصل این همه تلاش ابهام و سردرگمی است و گردن زرافه بر آن است که از چرایی و محدوده ی این ابهامها گزارشی فراهم آورد.این که حیات چگونه آغاز گشت موضوع علم است. پس فلسفه و دین هر دو در مورد آن نقطه نظرهایی دارند و اینکه انگاشته شود آنانکه معتقد به آفرینش جهان به مشیت پروردگار هستند نمی توانند تحول در عالم خلقت را بپذیرند، اشتباهی بیش نیست. زیرا که چگونگی آفرینش هر چه باشد، موضوع مشیت خداوندی است. این کتاب الکترونیکی را می توانید در ادامه دانلود کنید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

41224 3 thumb 41224 7 Untitled 13 دانلود کتاب ریاضیات مهندسی   لادیس د.کوواک   دکتراصغر کرایه چیان،دکتر ابوالقاسم بزرگ نیا
این کتاب  بخشی از مباحث مهم ریاضی را مطرح کرده و مورد تبیین قرار می دهد.این کتاب الکترونیکی را می توانید در ادامه دانلود کنید.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |
Ensan o Giti 2 دانلود کتاب سرگذشت انسان و گیتی   جان گریبین   دکترمحمود بهزاد، دکترمحمود قوامی

در این کتاب نگارنده کوشیده است تا برای خواننده ای که زمینه علمی ندارد، نگرش و پاسخ علمی جدیدی برای پرسش ازکجا آمده ایم بیابد .از آنجا که سرگذشت حیات بر روی زمین نمی تواند جدا از سرگذشت سیاره زمین یا سرگذشت خورشید باشد ، بررسی کلی باید بسیاری از نظامهای علمی و نیز قلمروهای پهناور در فضا و زمان را شامل شود ، و چون سرگذشت زمین و خورشید نیز بستگی به ماهیت کهکشان اختران پیرامون ما (راه شیری) و خود گیتی دارد ، داستان از ابتدای پیدایش گیتی یعنی بنگ آفرینش که نزدیک به پانزده هزار میلیون سال پیش رخ داده است ، آغاز گردیده است…در ادامه می توانید توضیحات تکمیلی و اطلاعات دانلود این کتاب الکترونیکی را مشاهده کنید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

 دانلود کتاب تکامل چیست؟   ارنست مایر    سلامت رنجبر

به طور مختصر  کتاب ” تکامل چیست ” خوانندگان عادی و بدون دانش تخصصی درباره تکامل(فرگشت) را با این مفهوم آشنا می سازد. این کتاب الکترونیکی را می توانید در ادامه دانلود کنید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

a دانلود کتاب منشاء انواع   چارلز رابرت داروین   نورالدین فرهیخته

چارلز داروین به سال ۱۸۰۹ در انگلیس متولد شد . در سال ۱۸۸۲ همانجا در گذشت. حاصل هفتاد و سه سال زندگی پر بار او انقلابی عظیم نه تنها در دانش تکامل بلکه در کلیۀ بینشهای بشری است. طوفانی که او با انتشار کتاب منشأ انواع بر انگیخت هنوز پس از غریب یکصد و بیست سال فروکش نکرده است. خود او به عظمت کارش آگهی داشت به همین دلیل در سپتامبر ۱۸۷۱ خطاب به دوست و همرزمش چنین نوشت، «هاکسلی عزیزم نبرد بسیار طولانی است حتی پس از مرگ من و تو نیز سالیان دراز ادامه خواهد یافت.» اکنون ترجمۀ پارسی این شاهکار غول آسا را که خود از عجایب روزگار است در پیش رو دارید.گر چه خیلی دیر ولی سر انجام این کودک متولد شد شرایط اجتماعی- اقتصادی جامعۀ ما جز در همین اواخر پویندگی لازم را برای برگردان پارسی آن فراهم نکرده بود لذا هر کس بدون وقوف کامل بر آنچه داروینیسم یا دکترین داروین می نامیم بر اساس اطلاعات پراکنده جبهه می گرفت.با انتشار کتاب منشأ انواع جبهه گیری ها ی پایه و اساس خواهد داشت و بدون شک مثل همه جای دنیا در میان پارسی زبانان نیز با شکلبندی طبقات اجتماعی منطبق خواهد بود. در ادامه می توانید توضیحات تکمیلی و اطلاعات دانلود این کتاب الکترونیکی را مشاهده کنید.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

safe image.php  دانلود کتاب باغ وحش انسانی   دزموند موریس   پرویز پیر

کتاب “میمون برهنه” بعد از اصل انواع داروین جنجالی ترین و پرتیراژترین کتاب علمی است ، کتابی که دنیا را تکان داده وفقط سه ماه پس از انتشار به ۱۷ زبان ترجمه شد و تا کنون از این ۲ کتاب دهها میلیون نسخه در جهان بفروش رفته است. “باغ وحش انسانی” به نوعی ادامه ای است بر کتاب “میمون برهنه” که بشدت خواندنی است .حیوان باغ وحش در قفس خود همه ی آن رفتارهای غیر عادی را که ما در همنوعانمان شناخته ایم از خود بروز میدهد ، پس روشن است که شهر نه جنگل واقعی بلکه باغ وحش انسانی است. این کتاب الکترونیکی را می توانید در ادامه دانلود کنید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

mabdae nejad ensan دانلود کتاب مبدا نژادهای انسان   میخاییل نستورخ   دکترهوشنگ مشکین پور،فرامرزنعیم

مطالعه نژادها بخودی خود شاخه ای از دانش انسان شناسی است علمی که نژاد های انسانی را طبقه بندی میکند و چگونگی تکامل نژادها را تحت تاثیر عوامل بیولوژیک ، جامعه شناسی و اقتصادی مطالعه می نماید، علمی تازه کار که با مسائل و مشکلاتی فراوان روبرو است. علم انسان شناسی شوری نژادهای انسانی را اشکال بیولوژیک نوع انسان میداند که در طول تکامل خود شکل گرفته اند. نژاد شناسان در جریان مطالعه خود به رشته هایی از علوم مانند کالبد شناسی، فیزیولوژی، جنین شناسی و دیرین شناسی متکی هستند. این کتاب الکترونیکی را می توانید در ادامه دانلود کنید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

dastan shafa دانلود کتاب دستان شفابخش   خوزه سیلوا،دکتر رابرت استون

این کتاب در مورد آموزش تکنیکهای مراقیه و رفتن به سطح الفا برای تلقین پذیری و  اثرات شگرف ان در زندگی است.خواندن این کتاب به همه توصیه میشود .کمترین نتیجه آن باز شدن دید و نگاه شما به نقش مهم تسلط قوای  روحی بر جسم است. این کتاب الکترونیکی را می توانید در ادامه دانلود کنید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

51135059 دانلود کتاب زبان برنامه نویسی فرترن   امید علیزاده

فورترن FORTRAN مخفف FORmula TRANslation زبان برنامه‌نویسی مفسری است (ایستای کامپایل شده). زبان برنامه‌نویسی فورترن زبانی ساده و محاسباتی است و پروژه‌های بسیاری از رشته‌های فنی مهندسی به کمک این زبان نوشته و اجرا شده‌است. این زبان در دهه۱۹۵۰ در شرکت آی‌بی‌ام توسط ۲۵ نفر از دانشمندان برجستهٔ رایانه به سرپرستی جان بکوس (John Backus) طراحی شد. فورترن اولین زبان برنامه نویسی سطح بالا است. نسخه‌های اخیر فورترن بر خلاف نسخه‌های قدیمی دارای قابلیت‌های شی‌گرایی هستند. فورترن دومین زبانی بود که از سوی انسی (ANSI) استاندارد شد تکامل آن را می‌توان در نسخه‌های پرشمار بعدی آن دید (فورترن ۶۶، فورترن۷۷، فورترن ۹۰، فورترن۹۵ و فورترن ۲۰۰۳). در فورترن سازگاری میان هر نسخه با نسخه پیشین هم‌چنان حفظ شد. از نسخه‌های جدید آن می‌توان به ویژوال فرترن اشاره کرد. فورترن نخستین زبان برنامه‌نویسی سطح بالا است. این زبان دهه‌هایی چند پرکاربردترین زبان رایانه‌ای در زمینه فیزیک و اقتصادسنجی بود. فورترن اکنون نیز به‌صورت گسترده در محاسبات علمی و محاسبات عددی بکار برده می‌شود. از مزیت‌های فورترن «تعریف متغیر در این زبان» است. در فرترن بر خلاف سایر زبان‌های سطح بالا مثل پاسکال یا سی، صحیح یا اعشاری بودن متغیر تعریف نمی‌شود. در این زبان به طور قراردادی متغیرهایی که با یکی از حروف زیر آغاز میشوند صحیح فرض می‌شوند و سایر متغیرها اعشاری در نظر گرفته می‌شوند.در ادامه می توانید توضیحات تکمیلی و اطلاعات دانلود این کتاب الکترونیکی را مشاهده کنید.



ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.